hej

jag har tänkte skriva en fjortis mening nu : min första nyktra helg detta året :)
haha. det var det! jag har festat varenda helg och både fredag och lördag, helt galet. jag kollade min almanacka och jag blev typ rädd? men ja, jag trodde jag skulle känna mig duktig efter denna helgen (även om jag hade kunnat festa hade jag ju gjort det) men det kändes bara hemskt :( vill festa nu! nog om det ^^

igår vaknade jag hemma hos johanna, det var mys :) dagen innan hade vi ätit godis men det var inte tillräckligt så vi gick tillbaka till "stan" och köpte macka. btw, johanna har inget lokalsinne och jag hittar typ lika bra som henne! haha ;) sen såg vi på världens cpigaste film, vadå barnfilm? se Aldrig vikarien den är helt sjuk!

i sömnen hade jag planerat att försova mig och det gick bra. så vi segade lite och sen skyndade vi oss jätte mycket och hann duscha, torka håret, platta håret, ta på mig kläder och sminka mig på en halvtimma! och gå till bussen! rekord :) sen in till stan och läs johannas blogg för jag orkar inte dra upp allt :P

jag köpte iaf trosor som var skitsöta! :D ett par var gröna och dom andra var mintgröna typ. rosetter och spetts såklart! köpte en kort svart tröja och en kort svart jacka också. dom var också fina hihi. även ett halsband och armband i "guld" ;D haha. wiie! så nu är läget.....fattigt :(


idag har det varit jobb. haha men det var skoj faktiskt. det var lite folk sen på kvällen så kom det ingen till mig, så jag vinkade till mig en gubbe, ni vet men fingret sådär "komsi komsi" så kommer han och är övelycklig. han bara så där brukar jag inte bli kallad på haha" jag bara inte det så han bara "ne, jag bangar inte nu och skulle inte göra det på krogen heller" hahaha. jag skatta så mycket! åååhh. min pluttis!

nu ska jag göra ingenting och sen sova :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0