helg

nananaa. i fredags jobbade jag. tråk! fast bara till åtta, så sen blev det att åka till johanna. var däri typ en timma sen in till stan och bussresan var ju skoj! fast både hanna och johanna missade när dom längre fram började kaxa. haha. det blev ju typ slagsmål, det kunde blivit ^^ iaf, sen sprang vi runt i stan haha. sen hem till erik sen stan sen åkte allihopa hem lite hit och dit. skojigt :)

igår, lördag, så vaknade jag upp brevid hanna. hon åkte hem vid halv tre eller något och jag tog det lugnt. var bakis och orkade inte stressa och grejja. så klockan fem skulle jag precis hoppa in i duschen så ringer jobbet:

J: hej, är det amanda?
A: jaa?
J: aha, vart är du?
A: hemma? va? eller huh?
J: men du ska vara här nu!

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH

fick dampet och jag var jättenära på att börja gråta! liksom. usch! tänk er bakis, smink från igår, fett hår. visst om jag hade vetat om att jag skulle jobba och bara var bakis men att få ett samtal att man ska gå hemifrån om tjugo minuter och sitta i en jävla kassa till 20.10!!!

fast iofs så var det väldigt kul. men det visste jag ju inte när klockan var fem. emil höll mig sällskap i tre timmar :) skojskoj! sen kom jag hem och jag och sofie drog massa roliga skämt "alla barnen snattar från hemköp förutom amanda, för hon handla" haha.


förresten så ska min mamma utomlands på fredag morgon. det fick jag reda på nu X) haha. jahopp :P

och varför försvinner saker alltid från mig? :S skumt!

Kommentarer
Postat av: hanna

din halsdug glömde du hos erik >

2008-04-07 @ 10:06:46
URL: http://anzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0