my eyes

åh, jag älskar travis ! :) gud!

igår hade jag slutprov i spanska, men jag försov mig. inte bra! jag kan verkligen inte vakna på morgonen om det inte är världens sol typ. sen så skulle jag ju ha redovisning, men frida var sjuk och vi hade för övrigt inte gjort något arbete ändå. sen kom jag hem, jobbade, drog till stan, träffa johanna och sen johan, åkte hem, försökte komma på något bra att skriva om, träffade sanny, sov.

faktiskt en bra dag ändå :)

nu sitter jag här hemma och har lurat mamma att jag var i skolan innan hon gick upp. mhm. men jag lurar bara mig själv. bläh! funderar på att gå på turismen som börjar klockan ett men jag har ju inget arbete att lämna in. så jag tänkte skriva det här hemma och sen skicka det till henne ikväll ? jupp! nu ska jag se klart på gossip girl :)


pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0