SOL

öjjöjj ;)

idag var det så förbaskat fint väder så jag, idah och julia bestämde oss för att skolka och åka till ganglet och picknicka :) frida ville inte vara själv så hon hängde också på. hihi. det var jättemysigt och massa fina kort togs! det blev sol, mys och topless! ;) woh!
sen åkte vi hem och jag firade min bror som fyller 21 år idag :) HIPP HIPP! han fick en bok av mig, haha. som var på engelska o_O jag fattade inte så mycket men han blev glad för han .. är.. hmm,, äldre,, japp, måste vara åldern!

sen ville jag bli brun så jag drog med mig carro till gymmet.
jag fick lite färg men inte fan var det brunt! :( hej rödis!

plugga nu!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

ska du plugga NU ?

2008-04-21 @ 23:45:46
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Amanda

mm :) kunde inte sova så tänkte göra lite nytta istället!

2008-04-22 @ 14:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0