sooool!

idag vaknade jag rätt så tidigt, skönt att vakna av sig själv för en gångs skull. vet inte hur länge sedan det var eftersom det är skola och jobb varenda dag! så drog jag ner till ganglet med idah och julia. köpte fika med oss. så låg vi där i några timmar, hur skönt som helst för vi hittade perfekta platsen där det knappt blåste! wow! :D

nu är jag hemma och morfar och alla dom andra kommer nog vilken sekund som helst. då ska jag fika igen :D mohaha! sen ska jag hem till frida för vi har redovisning imon! :( blä. ska prata om rökning och cigaretter tror jag. det ska vara i minst 8 minuter och vi har inte börjat än. bais.


ha det gött:D

PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0