underbart!

jag kan inte förstå hur man kan må så bra för att vädret är så härligt! alltså, jag dör och blir bara lycklig. allt är underbart! :D åhh. plus att man har världens finaste vänner! mmm :) träffade rebecka and sam the bitch idag. dom kom hem till mig vid kvart över fem. då hade jag precis solat klart! solat hela dagen idag faktiskt, hihi. bränt mig :( men vårsolen tar jättemycket så ut och bli brun!

imon har vi kulturdag och det är ingen obligatorisk närvaro så jag, idah och julia ska nog dra ner till havet och mysa! om det blir fint väder så att säga.
sen är det kalas för min bror imon, några från släkten kommer, njae. känns väl sådär! men men :)


idag träffade jag sofia och bebisen påväg till torget med rebecka! hur söt som helst! jag blev helt ifrån mig:D ÅH! så lajjten! happy happy. hugo nuttisen!


gjorde även världens godaste macka idag, nam nam.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0