wäheyy!

jag tror inte jag har något kul att berätta, kommer typ inte ihåg dagarna nu längre. e
ller joo :D jag har klippt mig! toppade det bara iofs så nästan ingen har sett, haha. några i klassen typ. men iaf det gjorde jag i måndags tror jag. då var det fint väder men det blev bara finare och finare för igår var det mysigast väder!
då träffade jag rebecka och vi gick runt lite här och var. sedan gick vi till torget och där åkte hon hem och jag träffade johanna och anzenius. skoj! vi gick den långa vägen hem till mig som tar 6,7 minuter och satt där och dom målade naglarna, as always. fast ibland målar dom inte bara naglarna. jag blev för övrigt också lite sugen på att måla naglarna så dom blev rosa :) sen var det fika-paus på vanilj med richard.

men nu sitter jag här och är helt slapp i kroppen. ringde och pratade med sofie som alltid är den bästa. min babyrumpa. :) älskar dig!

så snart när mamma kommit hem ska jag hem till dahllöf där sofie är och äta något gott. haha. :)



pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0