hehe

just det, glömde säga att jag jobbar 7.50-15.10 imon också!

SÄMST.

fast det är ju en röd dag (A)

MEN DETTA SUGER!


fast jag suger inte så jag kan passa på att berätta att i påsk för 12 år sen, alltså jag var fem år. så var det påsk, hehe. den firade min familj och jag på vårat land. det var lite kallt ute och på landet fanns det en skog och i den skogen fanns det en branndamm. eller vad det heter. mamma sa att man inte kunde simma i den utan man bara sjönk så jag var jätterädd.
iaf, det var is på den och min storebror kastade ut en sten så sa han "amanda, hämta den" jag bara "nej:( jag får inte" haha. så kastade han en större sten och bara "se! isen håller" jag bara "jag vill inte, jag kommer dö woah" så sa han "men vi kan gå ut tillsammans. så började jag gråta och sprang och berättde för mamma vad som hade hänt. den påsken fick min bror inga påskägg så han rymde X) han var 8 år. så alla letade efter honom och på kvällen hittade vi honom och mamma tyckte så synd om honom så han fick påskägg ändå. haha. han hade nog fått det om han inte hade rymt men iaf!

haha. den var väl gullig!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Johan

Hahaha x) stackars då xD

2008-03-22 @ 12:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0