skoj !

idag orkade jag verkligen inte gå till skolan. egentligen skulle jag gått upp klockan 7 och pluggat på matteprovet som jag skulle haft idag men somnade om. det var nog värt att inte gå till skolan idag faktiskt. haha.

helgen har varit rolig! i fredags var det fest hos pascal wiho! dansade typ hela tiden, askul! blev lite mycket dricka så jag både spydde och däcka haha. jag somnade i en stol och vaknade upp i en säng. sova typ två timmar sen jobba! det gick ju inte sådär jättebra! sov på jakobs pung mellan hans ben, helt knasigt men han njöt :)

på lördagen firade jag sen frida på kvällen :) mys hos henne en stund med kul folk och sen sticky. haha. också kul! sen så mådde 4 av mina kompisar dåligt så dom drog hem. sen försvann amanda med sin pojkvän och hans kompisar och linda försvann också med en. haha. så jag, frida och joel drog ut och träffa erik och bellis. sen drog vi till chess men vi blev kvar där ute för där var ännu fler man kände :)
sen orkade jag inte vara kvar där längre så jag och robban gick mot centralen och så mötte jag johan, izza och milla ^^ sen drog vi på någon efterfest hos två skumma killar. gott med kebab! :D

söndagen såg vi på green street hooligans, asbra! fast hemsk :(

nu är det tisdag och jag ska ta bussen som går om 50 minuter. ska jobba ><

PUSSPUSS

67369-35


67369-37


67369-36

67369-34

Kommentarer
Postat av: hanna

riktigt värd fredag.. de va kul kul :D
ditt fyllo :P

2008-03-18 @ 15:33:32
URL: http://anzen.blogg.se
Postat av: hannna

hahah jaa, anna är.. vi är fan nykterister om man jämför med henne :P

2008-03-18 @ 22:04:32
URL: http://anzen.blogg.se
Postat av: Johan

Green street huligans, så jävla bra!! =D
Plus att han erik såg ut som en vagina i ansiktet :O

2008-03-19 @ 10:44:49
Postat av: Amanda ;D

erik? var inte den han den snygga? :D

2008-03-19 @ 14:55:51
URL: http://maajsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0