bad dreams

nu var det nästan en vecka sen jag skrev. helgen var grymt kul iallafall.. jobb och utgång.. det är alltid bra för då inbillar jag mig att jag förtjänar att festa .. eller inbillning nej, jag tror att det är så, sorgligt.. 

jag har väldigt lätt att få bakfylla och jag vaknade upp så söndagsmorgonen med något som inte liknade en vanlig baksmälla.. hmp.. plus att jag hade ont i halsen och hosta, trots det drog jag mig iväg till jobbet, kom hem halv 11 och nästa morgon hade jag 39,5 grader feber :( tyckte jättesynd om mig själv. usch..

så nu sitter jag här, mår lite bättre.. väntar på maten för det finns typ inget annat man kan göra här hemma.. vänta.. det blir soppa idag igen.. jag önskar jag var sugen på en kebabpizza mmm.. fast nej..


finns verkligen inget intressant att berätta. längtar till helgen iaf, på fredag ska jag och johanna till johan tror jag :) mysa. sen på lördag ska jag jobba och kröka hos sofie. jag hoppas verkligen jag blir helt återställd till helgen för jag klarar inte av att bara sitta och inte orka göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0