Buzzin

måste skriva av mig om min händelserika helg! gud vad bra den har varit, heeelt underbar typ :D allting har nästan hänt som kan hända, mycket glada miner, sura miner, spyor, efterfest, minnesluckor, en jävla massa ångest och mycket kärlek..

det började med lönefredag så jag och sofie begav oss till stan på förmiddagen, åt mat och shoppade. de bästa köpen var ankelbootsen och de svarta byxorna! yummie! sen kom jag hem och gjorde mig iordning för förkrök hemma hos linn på mindre än en timma, rekord! (av vissa anledningar har jag blivit kallad segius sen jag gick i sjuan typ, i dont know why). vi stod i kö till park lane jättelänge kändes det som och jag har aldrig varit så kissenödig så det kändes iallfall som flera timmar, men det var kanske en halvtimma. Sen kom vi inte ens in för vi stog tydligen inte på gästlistan. Jag och sofie drog vidare till chez där det var massa kändisar! Skoj var det för många man inte ens sett på flera år var där.
sofie raggade upp en kille så vi kom in till parkan trots allt! fick se yves larock, men där kommer minnesuckorna in i bilden. det värsta var att jag hade en stalker efter mig hela kvällen så jag sprang runt och gömde mig hela tiden, haha. det var jättejobbigt.
just det, igår när jag skulle duscha så känner jag i huvudet så har jag en bula och ett litet sår där! hade tydligen ramlat med en kompis mitt i entren, haha. så himla sjukt, det är inte mycket jag minns från den fredagen! nu orkar jag inte skriva mer, måste sova..

loveeee=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0