kyss mig igen, sa cecilia lind

nu är jag frisk! vilken timing till helgen ;) hehe. tänkte gå till skolan idag men jag hade en lektion 8-9.30 sen nästa lektion två timmar senare med prov som jag inte hade pluggat till pga att min bok har tappat bort sig.. då får man faktiskt försova sig för jag ställde klockan och allting!! så tanken var fin,..

ska nog bowla idag med frida, julia och carro.. j:s pojkvän har åkt till thailand för att stanna där i 3 månader med sina polersss.. så julia som är ensam kvar i kalla sverige behöver uppmuntras och då är det bowling som gäller (å alkohol såklart..)

för övrigt så är jag pank!! it sucks.. och jag har gjort det man inte för göra, ajja bajja.. jag har skrivit en lista på saker jag ska köpa, det var jätteroligt sen började jag nästan gråta, dramatiskt.. jag har inte vågat kolla på den där listan men jag vet att den finns där.. skulle jag slänga den skulle det vara som att döda ett gosedjur INTE OKEJ.

ska ta en dusch så jag inte såsar bort hela dagen, behöver vakna till.. sen ska jag byta lakan också.. så ikväll kommer  de flesta tjejer vilja krypa ner i sängen å gosa med en mans kropp men jag kommer få gosa i min nybäddade säng med rena lakan, mmm(L) i dont mind :) 

lovvee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0