you think you´re loving

ännu en söndag, spenderades hemma hos sofie med pizza, cola, godis, cigg och en film.. i mjukisar gott! var ute i lördags, hur kul som helst! dansa, drack med goa människor love.. fyllekäka också haha första gången på ett tag men iaf.. kissade med min killkompis och helt plötsligt ville han göra något mer och att jag skulle sova hos honom och han har flickvän.. what?? nejtack..

i fredags skulle jag och johanna bara chilla hos en kompis men så langar han fram vodka och så sitter jag där några timmar senare med liiiite för mycket alkohol i mig.. vem åkte egentligen ut ur lets dance frågar jag mig själv? ingen vet.. så typ 4 timmar innan jobbet tyckte jag att det var dags att bege mig hemmåt, tar ju trots allt typ en timma.. bakis i kassan är inte okej..

lovee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0